ورود به دنیای ایکامرس (بیزینس آنلاین)

فروش ۱۰ هزار دلار در ماه به سادگی | فقط با شاپیفای و فیسبوک مارکت پلیس

Sunday، ۲۴ Mehr ۱۴۰۱

چطور با استفاده از فیسبوک مارکت پلیس تونستم ماهی ۱۰ هزار دلار در ماه درآمد داشته باشم؟

در این مقاله می خوام بگم که چطور تونستم بدون هیچ هزینه مالی و بدون هیچ تبلیعات پولی با استفاده از گوگل ادز، در عرض یک ماه فروش وبسایتم با شاپیفای را به ۱۰ هزار دلار در ماه رسوندم:

اول: فیسبوک مارکتپلیس چی هست؟

فیسبوک مارکتپلیس به زبان خیلی ساده، محلی برای تبلیغات رایگان خدمات یا محصولات شما در فیسبوک میباشد. اگر بخواهیم با یک اپلیکیشن ایرانی آن را مقایسه کنم تا درک بهتری داشته باشید، تقریبا میشه گفت که اپلیکیشن ایرانی دیوار، کمی شبیه به فیسبوک مارکتپلیس هست. یعنی شما در آن اگهی میگذارید یا دنبال آگهی مورد نظر خود میگردید.

البته فیسبوک و همچنین فیسبوک مارکتپلیس، پر از امکانات برای یوزرهایشان هستند. و فقط محدود به تعریف بالا نمیباشد.

دوم: من برای افزایش فروش در سایتم چه کار کردم؟

من شروع به تبلیغ و لیست کردن محصولات سایت در فیسبوک مارکتپلیس کردم. وقتی که مشتری ها از طریق مسنجر فیسبوک به من راجع به محصولم برای خرید سوالی می پرسیدند، آنها را به سایت خود هدایت میکردم، برای دیدن جزییات بیشتر و درنهایت خرید محصول؛ و یا اینکه مشتری ها مستقیما از داخل فیسبوک پرداخت شان را انجام میدادند.

به همین سادگی!

البته ناگفته نماند که هنر مذاکره با مشتری و متقاعد کردن او برای خرید و ... بخش مهمی از اینکار نیز میباشد. نحوه ی چت کردن درست و مودبانه و پروفشنال با مشتری و با صداقت و دوستانه با مشتری.

آموزش رایگان فیسبوک مارکت پلیس

به چنل یوتوب من سر بزنید تا درباره ی فیسبوک مارکتپلیس و لیست کردن محصولات و تبلیغات و پروموت در فیسبوک بیشتر یاد بگیرید.

https://www.youtube.com/c/eKomBossBabe/